סיעת הבית היהודי תקים וועדת שבת פרלמנטרית

איתי גדסי 1 Comment on סיעת הבית היהודי תקים וועדת שבת פרלמנטרית

במפלגת הבית היהודי הודיעו כי החליטו להקים וועדה פרלמנטרית שתעסוק בנושא השבת במרחב הציבורי

בנט ואריאל
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בישיבת סיעת הבית היהודי הוחלט כי תוקם ועדה פנימית של הבית היהודי בראשות שרת המשפטים, איילת שקד ושר החקלאות, אורי אריאל.

על פי התכנון, הוועדה תעסוק בבחינת נושא השבת במרחב הציבורי במדינת ישראל בכלל, וחוק המרכולים בפרט.

מהלך זה נחשב לניצחון של סיעת תקומה בתוככי שורות הבית היהודי אם כי גורמים במפלגות החרדיות ציינו לא פעם כי חברי "הבית היהודי" וראשיה מסייעים ועוזרים בכל הקשור למאבק השבת.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    הרבה מהדוברים שם לא מבינים את הנזק שהם עושים לכולם, הרי באו"ם הדבר היחידי שיש לדוברי המדינה לטעון, זה שזכותנו כתובה בתנ"ך, אבל כאשר אומות העולם רואים שהנבחרים בכנסת מדברים על צווי התנ"ך כדבר כפייתי (כן כפייתי למי שלא מקבל את השבת יחד עם כל המצוות באהבה, התורה כותבת באופן הכי כפייתי שיכול להיות שעל כל יהודי לשמור שבת, וכולם כולל כולם יודעים מה כתוב בנוגע לזה בתורה, ויחד עם זה מבטיחה התורה את היותנו לעם סגולה עם כל המעלות בעולם הזה ובעולם הבא וחבל שח"כ יעל כהן פארן מנסה לרמות את עצמה ואת כולם) ולדבר הכפייתי הזה הם מתנגדים.
    אז מה חושב לו אותו גוי באו"ם, או שהיהודים שהוא כיום רואה לא אותם יהודים חלילה מהתנ"ך או שהם מתנערים מהזהות שלהם מהתנ"ך, כך או כך עברו כבר אלפי שנים, ולפניהם היו כאן את הכנענים (ואבו מאזן טוען שהפלשתינאים הם מהכנענים שהיו כאן עוד לפני כן) אז מה הם קשורים לארץ ישראל של המאה ה-21? בשביל זה שווה לו לסבך את המדינה שלו עם מליארד מוסלמים ועוד יותר ממליארד רוסים וסינים שנמצאים באותה חזית בגלל האינטרסים עם הערבים? בשביל היהודים המנסים לעשות עליו סיבוב ולספר לו סיפורים שהם לא מאמינים בהם?

    גם ד"ר שוקי פרידמן, מדבר דמגוגיה צרופה, הרי אם כולם חלילה יחללו שבת בגלל הסחף שמנסים לגרום, לא יהיה לאף חנות יותר קונים בימי ראשון ושני, פשוט כול היהודים בארץ יהיו עבדים 24/7, ולא ירוויחו יותר כלום.
    אם בכלל ישארו יהודים ואם בכלל תשאר כאן מדינה.
    התקווה היחידה שלנו והיתרון הגדול שלנו זה השבת, זה זכות שהיא חובה
    "כי אשמרה שבת אל ישמרני אות היא לעולמי עד בינו וביני"